Subject: رهبر معظم انقلاب در پیامی به مستندسازان جوان:
From: entekhab.ir

مستند به واقعیّات، سرچشمه امید، شوق و حرکت باشید/ لحن نقد باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد
Date: Sun, 10 May 2026 14:48:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3FD78479DB384331BD088D97ADBBFF99_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3FD78479DB384331BD088D97ADBBFF99_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3FD78479DB384331BD088D97ADBBFF99_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3FD78479DB384331BD088D97ADBBFF99_MULTIPART_MIXED--