Subject: گلایه‌های تند عباس محمدرضایی از مسوولان استقلال/
From: entekhab.ir

آقایان از کنار استقلال زمین خرید و فروش می‌کنند/ شکایت کردم و تا پای حذف استقلال از آسیا هم می‌روم/ چرا ما را مقابل هواداران قرار می‌دهند؟
Date: Sat, 30 May 2026 16:45:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E0CB9FB1B6F5F79E1494D99B74FC5A54_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E0CB9FB1B6F5F79E1494D99B74FC5A54_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E0CB9FB1B6F5F79E1494D99B74FC5A54_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E0CB9FB1B6F5F79E1494D99B74FC5A54_MULTIPART_MIXED--