Subject: رحیمی نماینده مجلس:
From: entekhab.ir

آمار کل زندانیان حوادث دی ماه ۴ هزار و ۹۷۲ نفر بود/ ۵۰ درصد افراد بازداشتی بین ۱۹ تا ۲۵ سال بودند
Date: Thu, 28 May 2026 22:33:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--60B41289AF972925428F0D9279E923E8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----60B41289AF972925428F0D9279E923E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----60B41289AF972925428F0D9279E923E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----60B41289AF972925428F0D9279E923E8_MULTIPART_MIXED--