Subject: ائتلاف سعودی؛
From: entekhab.ir

ایران به انصارالله برای تهدید دریانوردی بین المللی سلاح داده
Date: Fri, 29 May 2026 23:03:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DC87ECE3B7F4956B6CEA4DEECB9FCC8B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DC87ECE3B7F4956B6CEA4DEECB9FCC8B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DC87ECE3B7F4956B6CEA4DEECB9FCC8B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DC87ECE3B7F4956B6CEA4DEECB9FCC8B_MULTIPART_MIXED--