Subject: قلعه نویی:
From: entekhab.ir

شما می‌گویید با نود آشتی کردیم، خب آشتی کردیم/ علی کریمی راه ما را نرود/ حرف کی روش را قبول ندارم
Date: Thu, 28 May 2026 14:13:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C238C432B2E14B80EAE330DF2A252D58_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C238C432B2E14B80EAE330DF2A252D58_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C238C432B2E14B80EAE330DF2A252D58_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C238C432B2E14B80EAE330DF2A252D58_MULTIPART_MIXED--