Subject: اژه ای:
From: entekhab.ir

برخی از ماهیت حکم اطلاع ندارند اما اظهار نظر می‌کنند / هجمه‌ها نه تنها صحیح نیست، بلکه بی انصافی است/برخی از کسانی که خودشان مسئولیت‌های بسیار سنگین داشتند، خودشان می‌دانند که مشکلات کار کجاست و چگونه است
Date: Sat, 30 May 2026 14:12:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--998711FB937FA588744C02F3A1460487_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----998711FB937FA588744C02F3A1460487_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----998711FB937FA588744C02F3A1460487_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----998711FB937FA588744C02F3A1460487_MULTIPART_MIXED--