Subject: ظریف: امیداورم بتوانم شایسته محبت رهبری باشم/
From: entekhab.ir

ادعاهای مطرح شده علیه ایران حباب روی آب است/ حرف‌های زیادی برای گفتن در مورد موضوعات منطقه‌ای داریم
Date: Sat, 30 May 2026 11:16:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4E95EF9706D0189F017AAC00C98966C1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4E95EF9706D0189F017AAC00C98966C1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4E95EF9706D0189F017AAC00C98966C1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4E95EF9706D0189F017AAC00C98966C1_MULTIPART_MIXED--