Subject: هاآرتص فاش کرد:
From: entekhab.ir

اسرائیل برای مقابله با ایران از معارضان سوری حمایت تسلیحاتی می‌کند
Date: Wed, 27 May 2026 04:03:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--26F81293ABE4DC6A02D1B3850418E49C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----26F81293ABE4DC6A02D1B3850418E49C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----26F81293ABE4DC6A02D1B3850418E49C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----26F81293ABE4DC6A02D1B3850418E49C_MULTIPART_MIXED--