Subject: استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
From: entekhab.ir

پیکرها به محض انتقال به پایین کوه به یاسوج منتقل می شود
Date: Tue, 12 May 2026 13:21:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--50EBD112F1D94BDABE87927BBA0C16DD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----50EBD112F1D94BDABE87927BBA0C16DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----50EBD112F1D94BDABE87927BBA0C16DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----50EBD112F1D94BDABE87927BBA0C16DD_MULTIPART_MIXED--