Subject: ارتش:
From: entekhab.ir

برخی از اجساد قابل تشخیص نیستند/ تحویل بخش‌هایی از ابدان به پزشکی قانونی یاسوج
Date: Sun, 10 May 2026 14:47:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1E8EA7366946B32E24CB91D081BAD14C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1E8EA7366946B32E24CB91D081BAD14C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1E8EA7366946B32E24CB91D081BAD14C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1E8EA7366946B32E24CB91D081BAD14C_MULTIPART_MIXED--