Subject: مطهری:
From: entekhab.ir

یک دقیقه سکوت از آداب کشورهای غربی و غیر مسلمان است/ انتقاد از بی‌احترامی بازیکنان الهلال
Date: Sun, 10 May 2026 18:11:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1B2C540F6467DBA0571AE08916F8C00A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1B2C540F6467DBA0571AE08916F8C00A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1B2C540F6467DBA0571AE08916F8C00A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1B2C540F6467DBA0571AE08916F8C00A_MULTIPART_MIXED--