Subject: آیت‌الله مکارم شیرازی:
From: entekhab.ir

نباید نوکر فضای تلگرام باشیم؛ باید این فضا را در دست بگیریم / برخی در حال ایجاد تقابل بین حوزه قم و نجف هستند
Date: Thu, 04 Jun 2026 10:19:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D7AC72F89BB43EBE7C126CDA5A3E2A0C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D7AC72F89BB43EBE7C126CDA5A3E2A0C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D7AC72F89BB43EBE7C126CDA5A3E2A0C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D7AC72F89BB43EBE7C126CDA5A3E2A0C_MULTIPART_MIXED--