Subject: گلوبال تایمز:
From: entekhab.ir

رویکرد ملی گرایی امریکا، اقتصاد بین الملل را دچار هرج و مرج خواهد کرد
Date: Fri, 29 May 2026 02:51:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--24CE818383C0FF3BC0E06A9811A8FBB8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----24CE818383C0FF3BC0E06A9811A8FBB8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----24CE818383C0FF3BC0E06A9811A8FBB8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----24CE818383C0FF3BC0E06A9811A8FBB8_MULTIPART_MIXED--