Subject: رییس سازمان ثبت احوال:
From: entekhab.ir

32 میلیون نفر از جمعیت کشور کارت ملی هوشمند دریافت کردند
Date: Fri, 29 May 2026 21:22:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D62A6323C186F36DA62F361CC160DF33_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D62A6323C186F36DA62F361CC160DF33_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D62A6323C186F36DA62F361CC160DF33_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D62A6323C186F36DA62F361CC160DF33_MULTIPART_MIXED--