Subject: پیام نوروزی رئیس جمهوری: امسال، سال رونق است / مبارزه با فساد در سایه فضای مجازی امن، آسان و ارزان /
From: entekhab.ir

در سایه این فضا با فساد مبارزه می کنیم
Date: Sat, 30 May 2026 19:27:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--42F406A8372DF31FA29C492AA8564657_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----42F406A8372DF31FA29C492AA8564657_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----42F406A8372DF31FA29C492AA8564657_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----42F406A8372DF31FA29C492AA8564657_MULTIPART_MIXED--