Subject: وندی شرمن:
From: entekhab.ir

تصمیم ترامپ برای انتصاب بولتون خبر بدی برای تنش در روابط ایران و کره شمالی است
Date: Thu, 28 May 2026 05:17:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C66957DB820D1F86D178D512CDD636EF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C66957DB820D1F86D178D512CDD636EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C66957DB820D1F86D178D512CDD636EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C66957DB820D1F86D178D512CDD636EF_MULTIPART_MIXED--