Subject: جک استراو:
From: entekhab.ir

عربستان بخشی از مشکلات منطقه است/ایران و عربستان برای رسیدن به توافق در یمن گفت‌وگو کنند
Date: Sat, 30 May 2026 07:57:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--91F5E0B4FD235C7991A5E81A3FAC997F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----91F5E0B4FD235C7991A5E81A3FAC997F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----91F5E0B4FD235C7991A5E81A3FAC997F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----91F5E0B4FD235C7991A5E81A3FAC997F_MULTIPART_MIXED--