Subject: سلحشوری:
From: entekhab.ir

نمی‌گذارند طرح استیضاح وزیر کشور به صحن برسد/ پس گرفتن امضا از سوی نمایندگان، مجلس را بی‌اعتبار می‌کند
Date: Sun, 10 May 2026 16:56:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BC3D363ABC4B27B4F0EAA1007F61AFDA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BC3D363ABC4B27B4F0EAA1007F61AFDA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BC3D363ABC4B27B4F0EAA1007F61AFDA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BC3D363ABC4B27B4F0EAA1007F61AFDA_MULTIPART_MIXED--