Subject: نجفی:
From: entekhab.ir

اعضای آژانس به اسرائیل برای پیوستن به NPT فشار بیاورند/ برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی مانع اصلی تحقق ایده خاورمیانه عاری از سلاح‌های هسته‌ای است
Date: Sat, 30 May 2026 21:47:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0309842B15601672437C17FEF7D2220C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0309842B15601672437C17FEF7D2220C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0309842B15601672437C17FEF7D2220C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0309842B15601672437C17FEF7D2220C_MULTIPART_MIXED--