Subject: وزارت ورزش:
From: entekhab.ir

ثبت بیش از ۱۱درصد طلاق‌ها در سال اول زندگی مشترک/ کاهش ۹.۵ درصدی ازدواج در سال ۹۶
Date: Sat, 30 May 2026 00:50:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6244B8AD73EC2FB1B2F22D825EB14156_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6244B8AD73EC2FB1B2F22D825EB14156_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6244B8AD73EC2FB1B2F22D825EB14156_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6244B8AD73EC2FB1B2F22D825EB14156_MULTIPART_MIXED--