Subject: آیت الله مکارم شیرازی:
From: entekhab.ir

بانکها به وام گیرندگان مهلت دهند/بعضی بانکها قرض الحسنه ۲۸ درصدی می دهند، یعنی چه؟/نام ربا خواری را به دروغ، قرض الحسنه می گذارند
Date: Mon, 11 May 2026 19:15:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C5A0EA748088264F7AAA933D40AD5299_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C5A0EA748088264F7AAA933D40AD5299_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C5A0EA748088264F7AAA933D40AD5299_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C5A0EA748088264F7AAA933D40AD5299_MULTIPART_MIXED--