Subject: امام جمعه کازرون :
From: entekhab.ir

آیا مشکل کشور وضع تقسیمات کشوری است؟/ مسئولان باید زودتر اطلاع‌رسانی می‌کردند تا کار به اینجا نکشد/ طرح جدایی بخشی از کازرون مسکوت بماند
Date: Sat, 02 May 2026 14:45:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8327039F5DFC5268A0907EEAE847D7B8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8327039F5DFC5268A0907EEAE847D7B8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8327039F5DFC5268A0907EEAE847D7B8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8327039F5DFC5268A0907EEAE847D7B8_MULTIPART_MIXED--