Subject: نیویورک تایمز:
From: entekhab.ir

پیشنهاد شاهزاده‌های اماراتی و عربستانی برای کمک به پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶
Date: Sat, 30 May 2026 01:13:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--180ACB669261C3012E7C36B3EC2B0865_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----180ACB669261C3012E7C36B3EC2B0865_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----180ACB669261C3012E7C36B3EC2B0865_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----180ACB669261C3012E7C36B3EC2B0865_MULTIPART_MIXED--