Subject: علی لاریجانی:
From: entekhab.ir

سخنان پمپئو نشان ازعدم بلوغ سیاسی وی است/ باید در داخل متحد باشیم/ بنگاه‌های اقتصادی بزرگ دولتی دردی را دوا نمی‌کنند/ حادثه کازرون حاصل بی‌تدبیری بود
Date: Fri, 29 May 2026 21:57:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4EEF9D6D9E6A6DE0715C699FA1ED1025_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4EEF9D6D9E6A6DE0715C699FA1ED1025_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4EEF9D6D9E6A6DE0715C699FA1ED1025_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4EEF9D6D9E6A6DE0715C699FA1ED1025_MULTIPART_MIXED--