Subject: وزارت بهداشت:
From: entekhab.ir

ايرانى‌ها ساليانه ٥٥ ميليارد نخ سيگار دود مى‌كنند/١١.٢ درصد نوجوانان مصرف كننده قليان هستند
Date: Sat, 30 May 2026 15:18:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6D4A3125B18F3866E0524E9D29E1091D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6D4A3125B18F3866E0524E9D29E1091D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6D4A3125B18F3866E0524E9D29E1091D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6D4A3125B18F3866E0524E9D29E1091D_MULTIPART_MIXED--