Subject: آغاز «جنگ تجاری» آمریکا با اروپا /
From: entekhab.ir

افزایش تعرفه فولاد و آلومینیوم / اروپا: ساکت نخواهیم نشست
Date: Wed, 27 May 2026 00:23:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--566091901E15C0368E8FC385FE8706F0_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----566091901E15C0368E8FC385FE8706F0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----566091901E15C0368E8FC385FE8706F0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----566091901E15C0368E8FC385FE8706F0_MULTIPART_MIXED--