Subject: مصلحی: فتنه دشمن در سال ۹۷ یا ۹۸ قطعیست
From: entekhab.ir

/ فتنه ۸۸ تمام نشده؛ یک فتنه جدید در راه است؛ این‌ها اعترافات جاسوسان دستگیر شده است
Date: Fri, 15 May 2026 00:20:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E87266A87EBD4AEDB160A12ADC2AB8D6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E87266A87EBD4AEDB160A12ADC2AB8D6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E87266A87EBD4AEDB160A12ADC2AB8D6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E87266A87EBD4AEDB160A12ADC2AB8D6_MULTIPART_MIXED--