Subject: نماینده ایران در آژانس:
From: entekhab.ir

صبر ایران برای تصمیم‌گیری و اقدام اروپایی‌ها در ارتباط با برجام نامحدود نیست/ فرصت ایران به اروپا چند هفته‌ای است، نه چند ماهه
Date: Sat, 30 May 2026 11:14:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5DA56C14742356F3D648D437D1D5A5E8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5DA56C14742356F3D648D437D1D5A5E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5DA56C14742356F3D648D437D1D5A5E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5DA56C14742356F3D648D437D1D5A5E8_MULTIPART_MIXED--