Subject: نصرالله:
From: entekhab.ir

هدف «معامله قرن» تسلیم قدس به اسرائیل است/ لزوم مقابله مسلمانان با فتنه سعودی/مقاومت ملت فلسطین نقطه قوت نبرد ما است
Date: Sat, 30 May 2026 14:07:18 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--07E50FE30D9C62017098860CDAF65F57_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----07E50FE30D9C62017098860CDAF65F57_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----07E50FE30D9C62017098860CDAF65F57_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----07E50FE30D9C62017098860CDAF65F57_MULTIPART_MIXED--