Subject: سناتور ارشد آمریکایی:
From: entekhab.ir

در برابر کره شمالی تنها دو گزینه خواهیم داشت: صلح یا جنگ / اگر دیپلماسی شکست خورد به آنها حمله می کنیم
Date: Wed, 27 May 2026 03:40:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3581A090BBA20602906C4087E66D4F56_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3581A090BBA20602906C4087E66D4F56_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3581A090BBA20602906C4087E66D4F56_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3581A090BBA20602906C4087E66D4F56_MULTIPART_MIXED--