Subject: وزیر خارجه فرانسه:
From: entekhab.ir

اولین نفری خواهم بود که توافق ترامپ و کیم را تبریک می‌گوید
Date: Wed, 27 May 2026 08:56:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CF8BE637A6C3B4F9A6D0E66BAF47FD97_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CF8BE637A6C3B4F9A6D0E66BAF47FD97_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CF8BE637A6C3B4F9A6D0E66BAF47FD97_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CF8BE637A6C3B4F9A6D0E66BAF47FD97_MULTIPART_MIXED--