Subject: سازمان تعزیرات حکومتی:
From: entekhab.ir

متاسفانه تاکنون هیچ شکایتی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان (وابسته به وزارت صنعت) در مورد «افزایش غیرقانونی قیمت خودروهای داخلی و خارجی» به ما نرسیده
Date: Sun, 31 May 2026 02:54:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BF2598D8E90597526B693284D3DB339C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BF2598D8E90597526B693284D3DB339C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BF2598D8E90597526B693284D3DB339C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BF2598D8E90597526B693284D3DB339C_MULTIPART_MIXED--