Subject: توییت سنت پائولی:
From: entekhab.ir

گود لاک عزیز، اما برای ایران! /  مرسی عزیز بوهدوز، تعویض طلایی. زنده باد ایران.
Date: Fri, 29 May 2026 21:21:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--05570C51F419C20835EE456C0312390F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----05570C51F419C20835EE456C0312390F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----05570C51F419C20835EE456C0312390F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----05570C51F419C20835EE456C0312390F_MULTIPART_MIXED--