Subject: جهانگیری:
From: entekhab.ir

کسانی که از ارز رسمی بجای واردات کالاهای مورد نیاز مردم سوءاستفاده کردند، خیانتکار هستند
Date: Tue, 19 May 2026 14:17:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B60842F3BB0846BD4060D62CC2774875_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B60842F3BB0846BD4060D62CC2774875_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B60842F3BB0846BD4060D62CC2774875_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B60842F3BB0846BD4060D62CC2774875_MULTIPART_MIXED--