Subject: وزير ارتباطات:
From: entekhab.ir

"بستن"، ساده ترين روش و راهكاري براي تنبل هاست / حرف مردم را باید بی واسطه شنید، حتی اگر تلخ باشد/ شبکه های مجازي یکی از راههای شنیدن بی واسطه حرف مردم است/ باید با تلاش سهم مهمی از اقتصاد فضای مجازی دنیا تصاحب کنیم
Date: Sat, 30 May 2026 14:12:40 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7F0763A83ADA0E4ABD1D558F318EEF73_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7F0763A83ADA0E4ABD1D558F318EEF73_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7F0763A83ADA0E4ABD1D558F318EEF73_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7F0763A83ADA0E4ABD1D558F318EEF73_MULTIPART_MIXED--