Subject: سازمان پدافند غیرعامل، پاسخ سريع وزیر ارتباطات به اتهام سردار جلالي را "عجولانه" خواند:
From: entekhab.ir

آقاي جهرمي! كاش همین همتي که برای حفظ تلگرام به هر قیمتی داريد، در حمایت از شبکه های اجتماعی بومی داشتيد
Date: Sat, 30 May 2026 17:25:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--473F6F3589BB8F4205E5F786AED84F39_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----473F6F3589BB8F4205E5F786AED84F39_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----473F6F3589BB8F4205E5F786AED84F39_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----473F6F3589BB8F4205E5F786AED84F39_MULTIPART_MIXED--