Subject: علم‌الهدی:
From: entekhab.ir

دولت‌ستیز نیستم/ هجمه‌هایی که علیه من صورت می‌گیرد، بی‌رحمانه است/ آقایان هرجور که هست مشکلات را جمع کنند
Date: Sun, 10 May 2026 12:34:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FDF2EDA46EC5B24C775772D2DB6618A3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FDF2EDA46EC5B24C775772D2DB6618A3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FDF2EDA46EC5B24C775772D2DB6618A3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FDF2EDA46EC5B24C775772D2DB6618A3_MULTIPART_MIXED--