Subject: واکنش سخنگوی وزارت خارجه به پیشنهاد ترامپ:
From: entekhab.ir

منطق ایران منطق گفتگوست که نیازمند احترام متقابل و پایبندی به تعهدات بین المللی است
Date: Sat, 02 May 2026 12:21:31 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5441E162A3FF828CFFD55C985BDC1BC6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5441E162A3FF828CFFD55C985BDC1BC6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5441E162A3FF828CFFD55C985BDC1BC6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5441E162A3FF828CFFD55C985BDC1BC6_MULTIPART_MIXED--