Subject: با وجود مخالفت لابی اسرائیلی و سعودی ، پيشنهاد ترامپ براي مذاكره بي قيد و شرط با ايران جديست/
From: entekhab.ir

پیشنهاد مذاکره با ایران مشابه دیدار ترامپ با پوتین
Date: Tue, 02 Jun 2026 13:21:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E173AC139D63E09445E91194011A79C5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E173AC139D63E09445E91194011A79C5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E173AC139D63E09445E91194011A79C5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E173AC139D63E09445E91194011A79C5_MULTIPART_MIXED--