Subject: با وجود مخالفت لابی اسرائیلی و سعودی ، پيشنهاد ترامپ براي مذاكره بي قيد و شرط با ايران جديست/
From: entekhab.ir

پیشنهاد مذاکره با ایران مشابه دیدار ترامپ با پوتین
Date: Sat, 18 Apr 2026 08:26:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C4E68AEEF2BD9DB2395FFEAB8EAB1AA4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C4E68AEEF2BD9DB2395FFEAB8EAB1AA4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C4E68AEEF2BD9DB2395FFEAB8EAB1AA4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C4E68AEEF2BD9DB2395FFEAB8EAB1AA4_MULTIPART_MIXED--