Subject: عباس عبدی:
From: entekhab.ir

احمدی نژاد، استخوان در گلوی آقایان شده است / در دوره سياهش می شد اين حرفها را زد؟
Date: Tue, 09 Jun 2026 00:19:01 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A9E2025A28A9FEC75587BD97540EC563_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A9E2025A28A9FEC75587BD97540EC563_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A9E2025A28A9FEC75587BD97540EC563_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A9E2025A28A9FEC75587BD97540EC563_MULTIPART_MIXED--