Subject: آذری جهرمی:
From: entekhab.ir

پارازیت ارتباطی به آنتن دهی موبایل ندارد / میزان تشعشعات امواج را به صورت آنلاین برای مردم به نمایش می‌گذاریم/ در مورد پارازيت ها، نه باید بزرگنمایی صورت گیرد و نه بي تفاوت بود
Date: Sat, 30 May 2026 08:48:49 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--747DF8063FBD66660815BF8CB093909D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----747DF8063FBD66660815BF8CB093909D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----747DF8063FBD66660815BF8CB093909D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----747DF8063FBD66660815BF8CB093909D_MULTIPART_MIXED--