Subject: فواد معصوم:
From: entekhab.ir

برخی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران از جمله ارز برای عراق الزام‌آور است
Date: Sun, 10 May 2026 20:28:10 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1D7A1B59D26557054E8A6702DB51F628_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1D7A1B59D26557054E8A6702DB51F628_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1D7A1B59D26557054E8A6702DB51F628_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1D7A1B59D26557054E8A6702DB51F628_MULTIPART_MIXED--