Subject: محسن هاشمی:
From: entekhab.ir

عدم سوددهی در موسسه همشهری به حدی رسیده که بازیافت کاغذها برای فروشندگان سود بیشتری دارد/ادعای کذب پیمانکاران خط 6 مترو در خصوص پیشرفت 95 درصدی پروژه/ می‌خواستند افشانی را سرکار بگذارند
Date: Sat, 30 May 2026 09:20:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--08FC9B776A640C23D97E2CE7CE68A0ED_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----08FC9B776A640C23D97E2CE7CE68A0ED_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----08FC9B776A640C23D97E2CE7CE68A0ED_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----08FC9B776A640C23D97E2CE7CE68A0ED_MULTIPART_MIXED--