Subject: کواکبیان:
From: entekhab.ir

احتمالا FATF تصویب می‌شود/ مخالفان تصویب FATF بخاطر یک دستمال قیصریه را به آتش می‌کشانند
Date: Sat, 25 Apr 2026 03:07:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5DF5D6C25D13455EE6AD4DF30CCA3459_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5DF5D6C25D13455EE6AD4DF30CCA3459_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5DF5D6C25D13455EE6AD4DF30CCA3459_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5DF5D6C25D13455EE6AD4DF30CCA3459_MULTIPART_MIXED--