Subject: توضیح ترانه علیدوستی درباره دلیل قهرش با تلویزیون: یک بار سال ۷۹ به تلویزیون دعوت شدم؛ گفتند پالتوی شما کوتاه است / اصرار و التماس که می‌شود تا خانه بروی مقنعه سر کنی؟ / گفتند جلوی دوربین نخند / از پشت صحنه اشاره کردند علیدوستی پا روی پا
From: entekhab.ir

نیندازد
Date: Sat, 30 May 2026 09:12:14 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--30980ED2885BC30C9C076262DB55A409_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----30980ED2885BC30C9C076262DB55A409_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----30980ED2885BC30C9C076262DB55A409_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----30980ED2885BC30C9C076262DB55A409_MULTIPART_MIXED--