Subject: در ابتدای مهر استیضاح وزير صنعت در دستور کار مي گيرد/ رانت های مربوط به ثبت سفارش ها و واردات خودروهای خارجی همه ناشی از عملکرد این وزارتخانه است/ ‎
From: entekhab.ir

باید تکلیف معاون وزیر مشخص شود،چرا باید آزاد باشد؟
Date: Sat, 30 May 2026 17:24:36 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--301FC713A2C994E8CA90D3836D35FFAB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----301FC713A2C994E8CA90D3836D35FFAB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----301FC713A2C994E8CA90D3836D35FFAB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----301FC713A2C994E8CA90D3836D35FFAB_MULTIPART_MIXED--