Subject: احمد خاتمی:
From: entekhab.ir

برداشت مذاکره از نصیحت امام حسین(ع) به عمر سعد اشتباه است / مذاکره با دشمن با فرهنگ نبوی، علوی و حسینی سازگار نیست
Date: Sun, 10 May 2026 16:57:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--881F2BF9F03DF74A5B01A17F3EA4CDB4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----881F2BF9F03DF74A5B01A17F3EA4CDB4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----881F2BF9F03DF74A5B01A17F3EA4CDB4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----881F2BF9F03DF74A5B01A17F3EA4CDB4_MULTIPART_MIXED--