Subject: نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل: نتانیاهو عکس‌ها را از نقشه گوگل گرفته بود / دروغگویی در دی‌ان‌ای او وجود دارد /
From: entekhab.ir

تل آویو ۲۵۵ قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده / آمریکا هم ۴۴ باز از حق وتو برای حفاظت از اسرائیل استفاده کرده / بر تحرکات تل آویو اشراف داریم
Date: Sat, 30 May 2026 11:21:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AE1C84A07A829634FD03CE92B9A77B80_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AE1C84A07A829634FD03CE92B9A77B80_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AE1C84A07A829634FD03CE92B9A77B80_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AE1C84A07A829634FD03CE92B9A77B80_MULTIPART_MIXED--