Subject: بالاتر از چارلي چاپلين،
From: entekhab.ir

«گرتا گاربو» بهترين بازيگر تاريخ فيلم‌هاي صامت معرفي شد
Date: Sat, 06 Jun 2026 10:56:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6A0AE60BB06D72F419F16DAEDCEC65C2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6A0AE60BB06D72F419F16DAEDCEC65C2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6A0AE60BB06D72F419F16DAEDCEC65C2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/13846_614.jpg

----6A0AE60BB06D72F419F16DAEDCEC65C2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6A0AE60BB06D72F419F16DAEDCEC65C2_MULTIPART_MIXED--