Subject: مطهری:
From: entekhab.ir

معلوم نیست صدا و سیما کی می‌خواهد از این حالت یکطرفه بودن خارج شود/ مذاکره و توافق برجام که با نظر رهبری انجام شد اشتباه نبود
Date: Sat, 30 May 2026 14:01:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1292F8B4CE879014B7615F839698CBF3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1292F8B4CE879014B7615F839698CBF3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1292F8B4CE879014B7615F839698CBF3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1292F8B4CE879014B7615F839698CBF3_MULTIPART_MIXED--